بدهی مالیاتی ۴۶۴ میلیارد تومانی شرکت سازنده یک مجتمع مسکونی تجاری در غرب تهران از سوی اداره کل امور مالیاتی غرب تهران مورد رسیدگی و مطالبه قرار گرفت.

مطالبه ۴۶۴ میلیارد تومان مالیات از سازنده یک مجتمع مسکونی تجاری

به گزارش قدس آنلاین از سازمان امور مالیاتی، شرکت سازنده برج مسکونی تجاری در غرب تهران از تاریخ تأسیس در سال ۱۳۹۲ تا پایان سال منتهی به ۱۴۰۰ هیچ‌گونه اظهارنامه مالیاتی تسلیم اداره کل امور مالیاتی مربوطه نکرده و فقط اظهارنامه تسلیمی این مؤدی بابت عملکرد سال منتهی به ۱۴۰۱ بوده و تنها رقمی حدود ۲ میلیون تومان را شامل می‌شود.

بر این اساس با توجه به عدم درج کل بهای تمام شده پروژه در دفاتر شرکت به دلیل عدم تسلیم اظهارنامه سنوات قبل از سوی مدیرعامل شرکت فوق، تبعات مالیاتی عدم همکاری و عدم ارائه مستندات به اطلاع مؤدی رسیده و با توجه به رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر احترام به ارباب رجوع و تعیین صحیح و عادلانه مالیات، مهلت مناسبی جهت تجمیع هزینه‌های انجام شده از سوی وی در پروژه‌های مربوط به آن شرکت به وی داده شده است.

لازم به ذکر است پس از تکمیل و ارائه مستندات توسط مؤدی، اداره کل امور مالیاتی مربوطه با انجام رسیدگی و بررسی‌های قانونی درخصوص پروژه مذکور، اقدام به صدور اوراق تشخیص مالیاتی مربوط به سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه به مبلغ حدود ۴۶۴ میلیارد تومان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.